Tillbaks eller vad jag nu ska säga:)

Hejsan!!

Ojoj nu var det typ jätte länge sen jag skrev. vet inte vad som hände har liksom inte haft tid. Tar för lång tid att gå upp ur sängen och sätta på datan, men skit samma. Vad har hänt på dom här 20 dagarna??. Jag har sommarlov  jippi väldigt ansträngande. Början av sommarlovet var ju rena oktober vädret det är nu det har börjat bli varmt. jag har spelat en hel del golf som går ganska bra just nu. annars är det väl att ligga och lata sig vid polen och försöka färga min alvedon färgade bringa. Har inte så mycket mer att berätta förutom att jag  fyller  år på fredag grattis till mig!

Kommentarer
Postat av: poppis

haha, du är inte den ända med alvedon hy ;) Vi kan ju bilda klubb eller nåt :P ;D

2009-06-23 @ 23:52:04
URL: http://thezzireeesen.blogg.se/
Postat av: anton

Haha kanske ska fundera på saken;)

2009-06-24 @ 21:00:22
URL: http://snobbanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0