3 Juni

Tjoho!!

Idag har det varit en riktigt skön dag! Hade sov morgon till 10.00 började med engelska fast då pratade vi bara om vad vi skulle få i betyg. Sedan var det svenska då var det bara att rösta om vad vi skulle göra på mentorsdagen på måndag. Tror det blir bio. Efter det var det lång lunch till kl: 1 när VIA showen började ska jag vara ärlig så var den bra! sen så slutade jag. Nu på kvällen hade jag golf alltid lika kul! Matz sa att jag börjar slå riktigt bra. Det var ju iallafall ett steg framåt. Men nu ska jag läsa lite religon har prov i morgon. Tror inte det kommer bli något problem har läst de där någon gång nu så snart känns det som jag är halv religös!!

puss puss!!

Kommentarer
Postat av: tilda

PUSS!

2009-06-03 @ 22:59:44
Postat av: Anonym

2009-06-03 @ 23:14:01
Postat av: Hedman

sluta ljug Palm,vet att du ber till Allah! ;)

2009-06-16 @ 23:50:24
Postat av: poppis

uppdatera dig vafan ;)

2009-06-23 @ 22:05:57
URL: http://thezzireeesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0